سوالات متداول

-نحوه ی بازگشت کالا به چه صورت هست؟

  • لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناس فروش از طریق ایمیل یا نرم افزار واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنید.(شماره ی واتساپ و تلگرام 09051288434)
  • توجه داشته باشید که این شماره صرفا جهت پاسخ گویی در نرم افزار ها میباشند و در صورت ایجاد تماس پاسخی دریافت نخواهید کرد.(هر گونه ارسال پیام های توهین آمیز و فحاشی و یا تمسخر آمیز به منزله ی رد قوانین بازگشت شده و  ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد)
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی جدا خودداری بفرمایید. در صورت عدم ثبت درخواست و عدم ارتباط با پشتیبانی، هیچ وجهی عودت داده نخواهد شد.
  • مشتری می‌تواند تا 7 روز بعد از دریافت کالا، بسته را مطابق شرایط اولیه بسته بندی شده عودت دهد.
  • عودت کالا در صورتی امکان پذیر است که کارتن و بسته بندی کالا از حالت پلمپ خود خارج نشده باشد.
  • در صورت باز شدن پلمپ یا باز شدن کارتن محصول یا کالا فروشگاه نوریشاپ هیچ تعدی نسبت به دریافت و بازگشت محصول نداشته و مسئولیت آن کامل بر عهده ی خریدار میباشد.
  • محصولاتی که برچسب ضمانت شرکت های خصوصی بر روی آنهاست(همانند برخی کالاهای الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل) شامل ضمانت خرابی نخواهند شد، و خریدار میتواند از ضمانت خود محصول توسط شرکت خصوصی اقدام به تعویض یا بازپسگیری نماید.(تنها در صورتی فروشگاه نوریشاپ اقدام به بازپسگیری اینگونه محصولات خواهد کرد که محصول ازکارتن خود خارج نشده و برچسب ضمانت شرکت خصوصی پاره یا مخدوش نشود و فقط مشتری از خرید آن منصرف شده باشد)
  • محصولات تخفیف دار در دسته ی محصولات فروش قطعی قرار دارند و قابل تعویض نخواهند بود.
  • محصولات بدون تخفیف شامل تعویض و بازپسگیری خواهند شد و مشتری میتواند بدون ارائه ی هیچ دلیلی درخواست عودت یا تعویض کالا را ثبت کند.
  • کالا های بازگشتی باید فاقد خرابی یا خراش بر روی محصول باشد و به شکل اولیه بازگردانده شود.
  • مشتری موظف است که نحوه ی استفاده از محصول یا کالا را در قسمت توضیحات کالا مطالعه نموده و نسبت به استفاده از آن آگاهی داشته باشد.
  • در صورت عدم آگاهی مشتری در استفاده از محصول، فروشگاه ما هیچ تعهدی ندارد.
  • محصولات بازگشتی باید دارای برچسب های اصلی باشند و برچسبی کنده یا مخدوش نشده باشد. در غیر اینصورت فروشگاه ما هیچ تضمینی بابت عودت وجه نداشته و وجهی بازگردانده نخواهد شد.
  • محصولاتی مانند: فیلتر های خودرو(فیلتر روغن،فیلتر هوا)،انواع شیشه شور و آب رادیاتور ها،مکمل های بنزین و موتور خودرو،انواع اسپری لاستیک و داشبورد و انژکتور شور ها و ...(هر مدل اسپری)، فروش قعطعی هستند وامکان تعویض و بازگشت برایشان مقدور نمیباشد.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه ی اصلی کالا و یا پاره یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قعه کاغذ جداگانه ای بنویسید.)
  • در صورت بازگشت محصول، تمامی هزینه های خریدار طبق فاکتور ،همچنین هزینه ی دریافت کالا از طریق پست طبق فاکتور، به خریدار عودت داده خواهد شد. و تنها هزینه ی بازگشت کالا از  طریق پست بازگردانده نخواهد شد.(هزینه های بازگشتی بر عهده ی خریدار خواهد بود که شامل پست خواهد شد)
  • مدت زمانی که طول میکشد هزینه ی کالای عودتی به خریدار برگشت داده شود،بعد از دریافت محصول توسط فروشنده از اداره ی پست ، ظرف مدت 48 ساعت هزینه عودت داده خواهد شد.
  • در صورت شلوغ بودن پیک کاری احتمال تاخیر در عودت هزینه وجود دارد، اما عودت هزینه قطعیست.
  • 8-برای ثبت درخواست بازگشت محصول، این مراحل را دنبال کنید:
  • با کارشناس فروش در نرم افزار واتساپ یا تلگرام ارتباط بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.
  • در صورت واجد شرای بودن محصول برای بازپسگیری، بسته را به نزدیک‌ترین پست محل خود تحویل و برای ما ارسال کنید.
  •  بعد از تحویل بسته، و در صورت سالم بودن کالا هزینه نهایی در کیف پول یا حساب شما بازگردانده می‌شود.
  • شماره حساب یا شبا یا کارت خود را در پروفایل خود وارد کرده و یا برای کارشناس سایت ارسال کنید.
  • در نظر داشته باشید که شمارت حساب شما نزد ما محفوظ میماند و هیچ سوءاستفاده ای از آن نخواهد شد.
  • آدرس ما برای تحویل به اداره ی پست: کرمانشاه-الهیه-شهرک نجفی-بلوار قائم-کوچه 12 . کدپستی6719676473
موردی برای نمایش وجود ندارد.