قوانین

  • شرایط و قوانین فروشگاه
  • کلیه ی کاربرانی که قصد خرید از سایت نوریشاپ را دارند،باید مفاد توافقنامه را کامل مطالعه نموده و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.
  • عضویت در سایت فروشگاهی نوریشاپ به منزله ی مطالعه و قبول توافق نامه ی مذکور از جانب کاربر است.
  • امکان ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین نوریشاپ در تمامی روزهای سال، حتی روز های جمعه و تعطیلات رسمی برای کاربران فراهم میباشد و اولین روز کاری بعد از تعطیلات سفارش های ثبت شده پردازش و تحویل پست خواهند شد.
  • 1- قوانین عمومی وب سایت
  • قوانین و مقررات وب سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است. 
  • در صورتی که تغییری در قوانین درج شده ایجاد شود، در همین صفحه به‌روزرسانی می‌شود.
  • 2- تعهدات شرکت یا فروشگاه اینترنتی
  • مالکیت مادی و معنوی این وب سایت متعلق به این برند نوریشاپ و آدرس اینترنتی www.nourishop.ir است. 
  • وب سایت فروشگاهی نوریشاپ متعهد می‌شود که تمام اطلاعات را به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار دهد. 
  • وب سایت فروشگاهی نوریشاپ متعهد می‌شود که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.
  • 3- تعریف مشتری یا کاربر و تعهدات آن‌ها 
  • کاربران متعهد می‌شوند که طبق قوانین جمهوری اسلامی عمل کنند. 
  • در صورت مشاهده پیام‌های توهین آمیز یا فعالیت مشکوک، حساب کاربر مسدود می‌شود.
  • کاربران حق ندارند اطلاعات اشتباه و گمراه کننده در وبسایت نوریشاپ  منتشر کنند. 
  • برای ثبت نام باید اطلاعات تماس و هویتی خودتان را به درستی وارد کنید.
  • 4- سیاست‌های حفظ حریم شخصی
  • به کاربران اطمینان می‌دهیم که از اطلاعات هویتی و تلفنی آن‌ها سو استفاده نمی‌شود.
  • داده‌ها و کوکی‌های ذخیره شده کاربر به صورت محرمانه نزد ما باقی می‌ماند.
  • کاربران حق ندارند که از تصاویر، متن، ویدئو و... سایت نوریشاپ سو استفاده کنند. 
  • حق نشر و کپی این مطالب در انحصار فروشگاه نوریشاپ است. 
  • 5- ارتباطات الکترونیکی
  • هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات نوریشاپ استفاده میکنید.سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به نوریشاپ ایمیل میزنید، این ارتباط به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد شما موافقت میکنید که نوریشاپ به صورت الکترونیکی(از طریق پست الکترونیکی،سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرش ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آن صورت میگیرد.
  • جهت اطلاع رسانی رویداد ها، خدمات و سرویس های ویژه، امکان دارد نوریشاپ برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال کند.در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک ها نداشتنه باشند، میتوانند عضوریت دریافت خبرنامه ی نوریشاپ  را در پروفایل خود لغو کنند.
  • بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان نوریشاپ با هر شماره ی دیگری تخلف و سوءاستفاده از نام نوریشاپ است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطف ا جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل mnnouri14@gmail.com اطلاع دهید.
  • 6- نحوه ثبت، پردازش و ارسال سفارش
  • در صورتی که خطایی در زمینه پرداخت پول از درگاه پرداخت اتفاق بیفتد، ‌مبلغ پول تا 48 ساعت آینده به حساب مشتری عودت داده می‌شود. 
  • کلیه سفارش‌ها حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.
  • کاربران برای ثبت سفارش باید اطلاعات پستی و آدرس دقیق بنویسند. 
  • هزینه های ارسال محصول نیز کامل بر عهده ی خریدار میباشد.
  • سفارش های ثبت شده در هر روز، سفارشات پردازش میشوند و فردای آن روز تحویل اداره ی پست میشوند.
  • 7- تضمین عودت کالا یا خدمات
  • لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناس فروش از طریق ایمیل یا نرم افزار واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنید.(شماره ی واتساپ و تلگرام 09051288434)
  • توجه داشته باشید که این شماره صرفا جهت پاسخ گویی در نرم افزار ها میباشند و در صورت ایجاد تماس پاسخی دریافت نخواهید کرد.(هر گونه ارسال پیام های توهین آمیز و فحاشی و یا تمسخر آمیز به منزله ی رد قوانین بازگشت شده و  ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد)
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی جدا خودداری بفرمایید. در صورت عدم ثبت درخواست و عدم ارتباط با پشتیبانی، هیچ وجهی عودت داده نخواهد شد.
  • مشتری می‌تواند تا 7 روز بعد از دریافت کالا، بسته را مطابق شرایط اولیه بسته بندی شده عودت دهد.
  • عودت کالا در صورتی امکان پذیر است که کارتن و بسته بندی کالا از حالت پلمپ خود خارج نشده باشد.
  • در صورت باز شدن پلمپ یا باز شدن کارتن محصول یا کالا فروشگاه نوریشاپ هیچ تعدی نسبت به دریافت و بازگشت محصول نداشته و مسئولیت آن کامل بر عهده ی خریدار میباشد.
  • محصولاتی که برچسب ضمانت شرکت های خصوصی بر روی آنهاست(همانند برخی کالاهای الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل) شامل ضمانت خرابی نخواهند شد، و خریدار میتواند از ضمانت خود محصول توسط شرکت خصوصی اقدام به تعویض یا بازپسگیری نماید.(تنها در صورتی فروشگاه نوریشاپ اقدام به بازپسگیری اینگونه محصولات خواهد کرد که محصول ازکارتن خود خارج نشده و برچسب ضمانت شرکت خصوصی پاره یا مخدوش نشود و فقط مشتری از خرید آن منصرف شده باشد)
  • محصولات تخفیف دار در دسته ی محصولات فروش قطعی قرار دارند و قابل تعویض نخواهند بود.
  • محصولات بدون تخفیف شامل تعویض و بازپسگیری خواهند شد و مشتری میتواند بدون ارائه ی هیچ دلیلی درخواست عودت یا تعویض کالا را ثبت کند.
  • کالا های بازگشتی باید فاقد خرابی یا خراش بر روی محصول باشد و به شکل اولیه بازگردانده شود.
  • مشتری موظف است که نحوه ی استفاده از محصول یا کالا را در قسمت توضیحات کالا مطالعه نموده و نسبت به استفاده از آن آگاهی داشته باشد.
  • در صورت عدم آگاهی مشتری در استفاده از محصول، فروشگاه ما هیچ تعهدی ندارد.
  • محصولات بازگشتی باید دارای برچسب های اصلی باشند و برچسبی کنده یا مخدوش نشده باشد. در غیر اینصورت فروشگاه ما هیچ تضمینی بابت عودت وجه نداشته و وجهی بازگردانده نخواهد شد.
  • محصولاتی مانند: فیلتر های خودرو(فیلتر روغن،فیلتر هوا)،انواع شیشه شور و آب رادیاتور ها،مکمل های بنزین و موتور خودرو،انواع اسپری لاستیک و داشبورد و انژکتور شور ها و ...(هر مدل اسپری)، فروش قعطعی هستند وامکان تعویض و بازگشت برایشان مقدور نمیباشد.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه ی اصلی کالا و یا پاره یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قعه کاغذ جداگانه ای بنویسید.)
  • در صورت بازگشت محصول، تمامی هزینه های خریدار طبق فاکتور ،همچنین هزینه ی دریافت کالا از طریق پست طبق فاکتور، به خریدار عودت داده خواهد شد. و تنها هزینه ی بازگشت کالا از  طریق پست بازگردانده نخواهد شد.(هزینه های بازگشتی بر عهده ی خریدار خواهد بود که شامل پست خواهد شد)
  • مدت زمانی که طول میکشد هزینه ی کالای عودتی به خریدار برگشت داده شود،بعد از دریافت محصول توسط فروشنده از اداره ی پست ، ظرف مدت 48 ساعت هزینه عودت داده خواهد شد.
  • در صورت شلوغ بودن پیک کاری احتمال تاخیر در عودت هزینه وجود دارد، اما عودت هزینه قطعیست.
  • 8-برای ثبت درخواست بازگشت محصول، این مراحل را دنبال کنید:
  • با کارشناس فروش در نرم افزار واتساپ یا تلگرام ارتباط بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.
  • در صورت واجد شرایط بودن محصول برای بازپسگیری، بسته را به نزدیک‌ترین پست محل خود تحویل و برای ما ارسال کنید.
  •  بعد از تحویل بسته، و در صورت سالم بودن کالا هزینه نهایی در کیف پول یا حساب شما بازگردانده می‌شود.
  • شماره حساب یا شبا یا کارت خود را در پروفایل خود وارد کرده و یا برای کارشناس سایت ارسال کنید.
  • در نظر داشته باشید که شمارت حساب شما نزد ما محفوظ میماند و هیچ سوءاستفاده ای از آن نخواهد شد.
  • آدرس ما برای تحویل به اداره ی پست: کرمانشاه-الهیه-شهرک نجفی-بلوار قائم-کوچه 12 . کدپستی6719676473